Tråkiga inlägg!
Publicerat den

Hej på er! :)
 
Jag har under en vecka eller två nu försökt komma in och blogga men varje gång jag kommer inte, känner jag att det inte är roligt. Vem vill liksom läsa vad jag gör om dagarna, att jag sov till klockan 12, åt lunch och fixade mig, sen stack ut i stallet vid 5 och åt 2 mackor under dagen.. Det är inte speciellt roligt att varken skriva eller läsa om. Håller ni inte med mig?
 
Så istället kommer jag att ge lite tips då och då, det kan vara allt från hästar - ridning - övningar, kläder - skor- mode, till smink och styling. Ni kommer självklart att få ta del av vad jag gör, fast endast då jag tycker det finns något roligt att berätta. Zamoras utveckling och tävlingar/träningar kommer själv fallet upp också! :)
 
Hoppas ni gillar det jag skriver.
 
puss och kram
 
 
Så här hade jag håret på våran 19 års fest som var den 7 november ! :)



ida. ♛ [fotografi och hästar]

jättefint hår du har!

Svar: Tack så jätte mycket :D!
Denise klevenborn



URL: http://prinsesc.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?