Springa i ösregn :)
Publicerat den

Vet ni vad ? Jag har verkligen fått motivation till att träna, så nu ska jag satsa stenhård på att gå ner några kilo, få bättre kondis och bli starkare. Jag trotsade vädret idag och gav mig ut på en löp runda. Vilken Power och springa i regn. Efter det sprang jag några varv i vår paddock, den är ganska tjock så man får ta i extra mycket och det kändes väldigt bra. Nu när min kropp var uppvärmt passade jag på att göra lite styrke träning i gymmet också. perfekt avslut.
 
Det gäller att man verkligen hittar motivation och har ett mål. 'Jag har märkt att jag börjar må sämre i mig själv så nu gör jag detta definitivt för min egen skull!  Det tar såklart tid innan det syns någon skillnad, men jag kommer kanske sluta att ha den extra tanken i huvudet hela tiden att jag kanske borde börja träna.. Jag kanske inte borde äta detta. Hoppas på en förändring både pysikt och fysiskt!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?