Styling!
Publicerat den

 
Hej hej :)
 
Dagen har jag spenderat i stallet. Z fick en liten make over. rakade av all päls, både ben och halva huvudet. Samt klippte man och svans. Bilden är från innan jag gjorde något med henne. Hann tyvärr inte ta någon efter bilder eftersom att det hann bli mörkt ute och bilderna blir inte alls lika bra då. Men snygg blev hon i alla fall.
 
Jag red för första gången på drygt en månad. Trimmade igenom henne lite i paddocken. Hon var extremt pigg och  kändes jäkligt frän. Hade förväntat mig ett vrack, men hon var fin idag. Lite roligt tyckte hon det var, dem första varven i galopp var haj shaparaj, hon bockade lite smått i varje galopp språng, och så fort jag gjorde ett litet galopp ombytte drog hon ner huvudet och bockade sattan. Öronen var spetsade långt fram och det kändes som att hon var 3 år och livet lekte. Himla roligt och mysigt!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?